تبلیغات
فروش انواع دستگاه لیزر و برش لیزر - طراحی لوگو و مدیریت رنگ

طراحی لوگو و مدیریت رنگ

جمعه 23 مهر 1395  03:11 ق.ظ

مدیریت رنگ، پروسه ای است که در آن ویژگی های منحصر بفرد هر رنگ بر روی هر دستگاه (دوربین عکاسی، مانیتور، ماشین های چاپ و دستگاه های لیزر برش و حکاکی …) دقیقاً شناخته شده و برای تولید و یا معرفی مجدد رنگ مورد استفاده قرار می گیرند.طراحی لوگوفرایندی است که به میزان بالایی به مدیریت رنگ نیازمند است.
این فرایند غالباً در بطن کار اتفاق می افتد و به نظر می رسد نیازی به مداخله وجود نداشته باشد. امّا زمانی که مشکلاتی در قالب عدم تطابق رنگ پیش می آید، درک این موضوع و راهکارهای مربوط به آن ضروری می شوند.
در عکاسی دیجیتال، فرآیند تصویرسازی عموماً با عکسبرداری توسط دوربین آغاز شده و در نهایت با ماشین چاپ به پایان می رسد. در این بین بسیار محتمل است که دستگاه سومی به نام مانیتور هم در این زنجیره قرار گیرد. واضح است که هر دستگاه جهت معرفی مجدد رنگ از مقوله مدیریت رنگ بهره می برد. اینجاست که مدیریت رنگ حتی اگر نتواند یکسان بودن رنگ های تولید شده در هر دستگاه را ضمانت کند، قادر است که این تفاوت را به حداقل رسانده و کنترل بیشتری بر روی تغییرات را در اختیار قرار دهد.
تعریف مجدد رنگ در دستگاه های مختلف، غالباً همراه با یک مشکل اساسی بوده است: یک کد رنگی یکسان، لزوماً دلیل بر نمایش یکسان رنگ بر روی همه دستگاه ها نیست؛ همان مسئله ی عدم تطابق به دلیل وجود تعاریف متفاوت در دستگاه.
برای درک بهتر این موضوع مثالی می زنیم.
فرض کنید شما به یک رستوران رفته اید و می خواهید یک غذای تند سفارش دهید. با اینکه به غذای تند علاقه دارید، امّا حس چشایی شما نسبت به تندی حساس است، پس باید کاملاً مراقب سفارش خود باشید!
معضل اینجاست! گفتن عبارت “تندی متوسط” به یک آشپز هندی، تعریفی به مراتب متفاوت با آن دارد که همین عبارت به یک آشپز فرانسوی گفته شود.
در هر حال آشپز می تواند میزان تندی غذا را با توجه به مقدار فلفل طبقه بندی کند، اما این به تنهایی کافی نیست. میزان حساسیت شما نسبت به تندی غذا ( به عنوان یک فاکتور متغیر) نیز باید مورد نظر قرار گیرد.
برای حل این معضل، شما باید میزان حساسیت چشایی خود را نسبت به فلفل غذا درجه بندی کنید و با توجه به آن، تعاریفی را در یک قالب معین ارائه کنید. بر فرض مثال برای غذای خیلی تند، 5 واحد فلفل، برای غذایی با میزان تندی متوسط سه واحد فلفل و … . به همین ترتیب جدولی که برای میزان حساسیت شما به فلفل که توسط خودتان شخصی سازی شده، می تواند راهنمای مناسبی برای آشپز هر رستوران باشد.
در کل این فرآیند شامل سه مرحله خواهد بود:
1. مشخص کردن حساسیت هر شخص به میزان تندی
2. میزان تندی خود فلفل
3. نیاز به شخصی که قادر باشد با ترکیب این دو مورد، غذایی با “تندی متوسط” برای شما سرو کند.
این سه مورد اصول مدیریت رنگ می باشند.

در مجموع:
1. مدیریت رنگ هر دستگاه، نیازمند یک جدول شخصی سازی شده یا به اصطلاح پروفایل رنگی (Color Profile) است که تحت سیستم پاسخگویی و انتشار رنگ خود تعاریف مشخصی از هر رنگ را ارائه کند.
2. هر پروفایل رنگی، نوع ارتباط هر رنگ با رنگ های استاندارد مرجع را در فضای فرضی ارتباط پروفایل ها بررسی کرده و تشریح می کند.
3. بخش مدیریت رنگ نرم افزار از این پروفایل های استانداردسازی شده برای معنی کردن یک رنگ از یک دستگاه به دستگاهی دیگر استفاده می کند.
به طور خلاصه می توان گفت که فرآیند بازتولید رنگ از یک دستگاه (مثل دوربین عکاسی) به دستگاهی دیگر (مثل مانیتور) توسط یک موتور نرم افزاری به نام Color Management Module انجام شده که این موتور وظیفه ترجمه ی اطلاعات یک رنگ را در این فرآیند به عهده می گیرد. مدیریت رنگ، این پروسه را با استفاده از پروفایل های رنگی (که در واقع شناسنامه ی رنگی دستگاه ها در شناخت و بازتولید رنگ ها هستند) انجام داده و سعی بر آن دارد تا مشکلات و معضلات عدم تطابق رنگ ها را برطرف کند.
شرکت طراحی لوگو سپنتا با عینی سازی و به تصویر کشیدن ایده های طراحان، با توجه به خواسته شما و کاربری طراحی لوگو، نتایجی ماندگار و ارزشمند را خلق کرده است. تلاش بر ترسیم اتودها جهت انتقال پیام مورد درخواست با خلق ظاهری متفاوت و جدید، یکی از مهمترین اصول طراحی لوگودر این مجموعه بوده و هست.
طراحان لوگو قبل از ترسیم اتودها، در اتاق فکر، نکات برجسته ی کاربری شرکت و مفهومی که آرم یا لوگو باید آن را القا کند را مشخص ساخته و پیشنهادات و ایده های مختلف را در پروفایل پروژه ثبت می کنند. با حذف موارد دارای همخوانی کمتر، کار بروی ایده های مناسب بصورت موازی و همزمان آغاز می شود. پس از ترسیم طرح های اولیه، اتود ها به شور گذاشته می شوند و بهترین ها برای مشتری ارسال شده تا طرح منتخب مشخص شود.

نوشته شده توسط: ادمین ادمین | آخرین ویرایش:- | نظرات() 

برچسب ها: طراحی لوگو ، شرکت طراحی لوگو ، سپنتا ،
foot issues
شنبه 18 شهریور 1396 09:03 ق.ظ
I'm gone to say to my little brother, that he should also pay
a visit this weblog on regular basis to take updated
from most up-to-date information.
How do you treat Achilles tendonitis?
جمعه 13 مرداد 1396 09:21 ب.ظ
A person essentially lend a hand to make critically posts I'd state.
That is the very first time I frequented your website page and to this point?
I amazed with the analysis you made to create this particular post incredible.

Excellent process!
زایرسرای قم
چهارشنبه 14 تیر 1396 02:54 ق.ظ
ســــلام !
وبلاگتون زیباست!
موفق باشید
woke up with a foot pain
چهارشنبه 7 تیر 1396 01:45 ق.ظ
Loving the info on this internet site, you have done great job on the content.
سحر
چهارشنبه 10 خرداد 1396 01:00 ق.ظ
بسیار عالی بود!
ممنونم از وبلاگ خوبتون
موفق باشید
Jame
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 05:20 ق.ظ
Hello, Neat post. There's an issue along with your website in web explorer, could test this?
IE nonetheless is the market leader and a huge part of other people
will leave out your wonderful writing due to this problem.
BHW
دوشنبه 28 فروردین 1396 08:57 ق.ظ
Simply desire to say your article is as astounding.
The clarity in your post is just nice and i could assume you
are an expert on this subject. Fine with your permission allow me to grab your
feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and
please carry on the gratifying work.
manicure
دوشنبه 21 فروردین 1396 03:53 ب.ظ
I quite like looking through a post that will make people think.
Also, thank you for allowing me to comment!
BHW
دوشنبه 21 فروردین 1396 04:19 ق.ظ
Hey very nice site!! Man .. Beautiful .. Superb ..
I will bookmark your site and take the feeds additionally?
I am satisfied to find a lot of useful information here within the post, we'd like work out extra techniques on this
regard, thanks for sharing. . . . . .
manicure
شنبه 19 فروردین 1396 01:17 ب.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.

I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience
with something like this. Please let me know if you run into anything.
I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
محمد
پنجشنبه 7 بهمن 1395 02:27 ق.ظ
سلام دوست عزیز
درباره ی کسب درآمد از اینترنت چه اطلاعاتی داری ؟
من برای تو پیشنهادات و آموزش هایی دارم که تو رو به درآمد میلیونی می رسونه
برای مشاهده پیشنهادات به سایت زیر مراجعه کن:
jobstarter.ir

سوالی هم اگه بود می تونی از راه های ارتباطی زیر بپرسی:
تلفن:02166150185
تلگرام:09031642062
تخفیف ریحون
جمعه 24 دی 1395 05:40 ق.ظ
تخفیف ویژه 10 هزار تومنی ریحون!
غذا رو سفارش بدید و 10 هزار تومن تخفیف بگیرید!
برای هر کسی که از لینک شما کد تخفیف رو بگیره هم 10 هزار تومن به حساب شما افزوده میشه!
برای گرفتن تخفیف 10 هزار تومنی مراحل زیر رو انجام بدید:
اول لینک رو باز کنید و کد تخفیف رو کپی یا یادداشت کنید
بعدش برید به صفحه اصلی سایت ریحون reyhoon.com و نرم افزار رو دریافت کنید (با گوشی برید و باید برنامه بازار رو داشته باشید)
بعد از نصب نرم افزار ثبت نام کنید (20 ثانیه طول میکشه نهایت!)
موقع سفارش غذا کد تخفیف رو بزنید تا 10 هزار تومن از هزینه غذا کم بشه
مثلا 20 هزار تومن غذا سفارش بدید فقط 10هزار تومن پرداخت میکنید
سوالی داشتید ایمیل بزنید
موفق باشی!

شبکه اجتماعی فیس پلاک
پنجشنبه 16 دی 1395 10:12 ب.ظ
سلام
از وبلاگتون دیدن کردم مطالب خوبی توشه
ما یه شبکه اجتماعی داریم به نام فیس پلاک میخوایم توش فعالیت مفید کنیم و با بقیه شبکه ها متفاوت باشیم
ازتون دعوت میکنیم که مارو توی این راهمون همراهی کنین و توی سایتمون عضو و فعال باشید
یک سری امکانات هم برای وبلاگ ها داریم که بعد از عضویت از طریق تماس با ما اگر بگین راهنمایی میشین و وبلاگتون تبلیغ میشه
منتظر حضورتون هستیم
www.facepelak.ir
با تشکر
شبکه اجتماعی فیس پلاک
ملیکا سلطانی فر
پنجشنبه 16 دی 1395 02:48 ب.ظ
سلام
دوست عزیزم وبلاگ زیبایی داری و میخوام ی چیز رو بهت توصیه کنم پس حتما بخون
خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عاشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول داشته باشد و یا می خواهید دل کسی را بدست بیاورید و در این راه همیشه با شکست مواجه شده اید.
دوستان و یا اطرافیان شما به راحتی دل دیگران را بدست می آورند راحت همه عاشقشان می شوند ولی شما با وجود موقعیت بهتری که دارید موفق نمی شود! چرا ؟
آرزوی داشته اید که شماهم شخص مورد علاقه خود را مثل دیگران در کمترین زمان شیفته و عاشق خود نمایید اما ... چرا؟
کتاب چگونه دیگران را عاشق کنیم رو من برای اولین بار خوندم و اولین کتابی بود که کامل خوندم واقعا فوق العاده است اگه میخوای کسی رو عاشق خودت کنی این کتاب رو حتما بخون
لینک دانلود:
http://aymarket.ir/book/?p=261
آی مارکت
شنبه 24 مهر 1395 09:32 ب.ظ
سلام و احترام خدمت مدیر محترم وبلاگ

دیگر نیازی به بنزین یا ژل برای روشن کردن ذغال نیست

مناسب ترین ذغال برای گردش و پیک نیک

مناسب برای ذغال قلیان

بیاید قیمت ها رو ببینید چقدر مناسبه


اتاکو
شنبه 24 مهر 1395 12:49 ق.ظ
سلام
دوست عزیز امیدوارم حال خوبی داشته باشید از وبلاگتون دیدن کردم.
ما یک محصول ویژه برای شما داریم که قسمتی از کار های روزانه رو براتون آسون و راحت میکنه
به سایتمون سر بزنید هر دیدی یه بازدید هم باید داشته باشه دیگه
مطمئنم پشیمون نمیشی
منتظرم
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر